Nem kell bajlódnod a szállítással, majd mi megoldjuk helyetted!
Otthonodban kényelmesen átveheted a megrendelt terméket. Az online áruházunkban leadott minden megrendelést kiszállítunk házhoz a Magyar Köztársaság területén szerződött futárszolgálatunk, vagy saját gépkocsink segítségével.
Nyomonkövetés, átvétel és reklamáció
A kiszállítás Magyarország egész területén munkanapon 8:00 és 16:00 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről email üzenetben tájékoztatunk.
Megrendelésed feldolgozása, illetve az általad megrendelt termékek összekészítése után adjuk át a szállítási csomagot szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről emailben értesítést küldünk.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Kérjük, hogy a csomagot még átvételkor ellenőrizd le a futár jelenlétében!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk csak elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Szerződött futárszolgálati partnerünk elérhetősége:
A GLS a feladók és a címzettek számára is elérhető. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 802 0265